...bila hati berbicara

" ..pabila kamar hati disapa..kalam berbunga indah..pabila kamar hati berbicara..dunia bertukar wajah.."

Alhamdulillah...syukur pada Allah, hari ini USIM telah mencatat rekod baru iaitu mengarang esei bahasa arab paling ramai...kami dikehendaki mengarang esei dlm masa 45-90 minit...penyertaan melebihi jangkaan. Syukurlah, semuanya berjalan lancar...

Program ni diadakan sempena c-fest yang bermula hari ini hingga 2 ogos nanti.Program MBR ni bermula 2.30ptg dan dijalankan di dkp2, dkp3 dan dkp4...mmm, tak sangka 3 dewan kuliah penuh!!

Time perasmian, pihak MBR mengumumkan kejayaan USIM dalam mencipta rekod baru dengan penyertaan seramai 1450 orang pelajar...tajuk eseinya "1 Malaysia"...jadi, bertepatanlah dgn konsep yang diperkenalkan PM skrg..

Ba'da Asar,aku dan kawan2 melihat perasmian c-fest, kami membeli belah sikit2...tapi aku tak beli ape2 pun...just window shopping. Haa...mlm esok, aku dan 2 org lagi akan bertugas utk cover berita di stadium. Hu2..jadi wartawan ni menuntut banyak tenaga, komitmen dan kecekapan dalam mendapatkan maklumat sesuatu event! mmm...best juga walau kena berkejar cari news..=)

...hu..mata pun dah terasa berat ni...i need to stop now...

"Semoga kejayaan yang dikecapi membuatkan kita lebih bijak mensyukuri nikmatNya"

0 comments:

Post a Comment

Iqra'

Kalendar

Nasyid.fm

Al - Hiwar


ShoutMix chat widget

Pemilik blog

My photo
kampar, perak, Malaysia
pelajar tahun 3 kuliyyah dirasat allughat arra'iesah fi jamiah al-ulum al-islamiah al maliziyyah

Followers