...bila hati berbicara

" ..pabila kamar hati disapa..kalam berbunga indah..pabila kamar hati berbicara..dunia bertukar wajah.."

Sebagai urusetia yang dilantik untuk handle kemasukan pelajar baru sesei 2009, saya balik ke asrama lebih awal..ada kursus 2 hari..tanggal 26 julai, jumaat seramai 1090 pelajar yang mendaftar. suasana pagi hari pendaftaran alhamdulillah, berjalan lancar..

Unit jamuan - my job...hu2..diketuai oleh seorang ketua yang berpengalaman menguruskan hal ehwal makanan ni. P.lah - gelarannya dikalangan kami. Baannyyaaaaaaaaaaaaaakkkkk makanan yang lebih (anda boleh agak bilangannya bila tengok perkataan banyak yg saya taip) =) membazir juga la...ada yang tak ambil makanan dan tak berselera dan sebahagian lagi lebihan daripada tempahan..memang membazir..tapi, bagus juga ada inisiatif untuk sedekahkan pada pelajar2 lain dan kawan2 serumah...(setiap hari nasi menangis)

Alhamdulillah, banyak pengalaman dan kenangan manis sepanjang minggu taaruf ni. Best walaupun kadang2 penat (penat berjalan sebab nak jaga budak2)

Secara keseluruhannya program tu telah berjaya dengan kerjasama dan dedikasi para urusetia dan staff hep. TQ friends...=)


p/s : tak sabar nak abis blaja ( jealous tgk kwn2 yg dh grade@berkeluarga@smbg master dll)

0 comments:

Post a Comment

Iqra'

Kalendar

Nasyid.fm

Al - Hiwar


ShoutMix chat widget

Pemilik blog

My photo
kampar, perak, Malaysia
pelajar tahun 3 kuliyyah dirasat allughat arra'iesah fi jamiah al-ulum al-islamiah al maliziyyah

Followers