...bila hati berbicara

" ..pabila kamar hati disapa..kalam berbunga indah..pabila kamar hati berbicara..dunia bertukar wajah.."

Malam itu aku melihat2 jam handsetku...erm...11.54 mlm..


Tiba2..handsetku berbunyi..

Salam k.syu. Selamat Hari Jadi :) ...oh Salwa rupenye, awalnya mesej dia sampai..getus hatiku keriangan.

Syukran Wa :)
...sending message..

Tanggal 2 mei adalah hari ulangtahun kelahiran saya. Dan pada hari itu juga saya berkongsi hari lahir bersama sahabat, k.lia yang bezanya setahun jarak usia saya yang telah dilahirkan pada tarikh keramat ini ^_~ .Tak ketinggalan saya juga menerima ucapan hari lahir dari mak tersayang...terima kasih mak, syu cuma harapkan doa dan restu mak agar dipermudahkan segalanya buat anakmu ini..amin.

Seinfiniti kesyukuran padaMu ya Allah, kerana masih lagi memberi peluang padaku melewati sisa hidup yang berbaki..meningkatnya usia bermakna bertambah singkat lagi baki kehidupan saya di dunia...moga2 saya dapat mengislahkan diri ke arah yang lebih baik..mohon padaMu..

Salam sayang buat sahabat lamaku masa di KISAS dulu, Noraini Abdul Mulalek..terima kasih atas ingatan, ucapan dan doa yang dikirimkan semalam...

"Dear Allah, help my friend live her life to the fullest. Please promote her and cause her to excel above expectations. Give her strength to shine in the darkest places and love where it is impossible to love. Please help her in everything she does, guide her in every step she takes, and be with her ya Allah, as long as she can breathe..Ameen..Happy 23rd Birthday! May Allah bless u always"

- syukran jazilan neniey-

Terima kasih juga kepada semua yang telah menghantar ucapan hari lahir kepada saya tak kira melalui handset atau ucapan di friendster (tidak dilupakan pihak Celcom- dapat bonus panggilan percuma) (^_~) . Moga berkat doa dan sokongan kalian, saya dapat melalui kehidupan ini dengan matang, sabar, dan penuh redha.

Teristimewa buat teman sejatiku yang telah pun membuat persediaan awal beberapa hari sebelum hari ulangtahun saya. Syukran atas ingatan, doa, sokongan dan sentiasa bersama saya dikala suka dan duka (~_^) .


"Orang yang matang bukanlah diukur pada usianya, namun pada ilmu dan amalannya"

0 comments:

Post a Comment

Iqra'

Kalendar

Nasyid.fm

Al - Hiwar


ShoutMix chat widget

Pemilik blog

My photo
kampar, perak, Malaysia
pelajar tahun 3 kuliyyah dirasat allughat arra'iesah fi jamiah al-ulum al-islamiah al maliziyyah

Followers